subota, 11. svibnja 2013.

UNIVERZALNA ENERGIJA

Naš svijet, okružen je i prožet zračećom energijom, dovoljno fluidnom da je očima teško vidljiva i dovoljno snažnom da čulima spoznamo njenu jačinu.

Od nje je sazdana sva živa i neživa priroda.

Ta, jedna i jedina energija, stvorila je i kamen i cvijet, pa tako redom sve do čovjeka.

Sada iz njih zrači na okolinu u kojoj jesu. Ona ista energija koja je u Vama, ona je i u meni.

Pa kako onda mogu povrijediti Vas, a da ne povrijedim sebe?

Nemojmo se zavaravati da je moja energija samo moja.

Pa ona dolazi u dodir sa svime stvorenim u okruženju u kojem jesam.

Moja energija i energija moje mačke ili psa u stalnoj su interakciji.

Kako bi inače životinje osjetile gospodarevu tugu ili odlazak?

Drugo je pitanje što se dogodilo s našom energijom?

Tokom života mi je izgrađujemo na svoj jedinstven način.

Naše misli riječi i djela, te naše okruženje, od rođenja pa na ovamo, uvjetuje gustoću i frekvenciju energije s kojom živimo i koju dijelimo i ne samo sa bližom okolinom, već i s onom našom inicijalnom, univerzalnom i sveprisutnom energijom.

Ne nameće li se sada samo po sebi pitanje, što to ja želim poslati u Svemir?

Odgovor je važan, jer to što sam poslala to će se meni i mojoj djeci i mojim unucima vratiti.

Već slijedeća generacija bit će sazdana od energije koju smo stvorili!

Nije li mudro onda malo porazmisliti kako izgraditi energiju koju ostavljamo u baštinu vlastitim pokoljenjima?

Nema komentara:

Objavi komentar