četvrtak, 15. ožujka 2012.

JEDNOTA VOĐENJA LJUBAVI


                                      



SEX? Šta je to SEX? Da li je ispravno reći SEX ili VOĐENJE LJUBAVI?
Ispravno je reći i SEX i VOĐENJE LJUBAVI.
Ispravno je reći? Da li je ispravno reći? Šta je ustvari ispravno a šta nije?
Da li mi to radimo kao životinje?
Da li je to životinjski nagon?
Imamo li mi pravo po BOŽIJEM na SEX ili  na VOĐENJE LJUBAVI?
Hmm!!! Jedna mi osoba reče da je SEX životinjski nagon.Da li je? Pa možda i jeste ako to gledamo sa ,,te strane“ tj. sa životinjske strane i ako vodimo ljubav tj. sex na životinjski način.
Zapravo SEX i VOĐENJE LJUBAVI su dva različita pojma.
SEX je SEX! To je TUCANJE bez emocija i bez ljubavi,kada mislimo samo da se ispraznimo i samo sebe da zadovoljimo,ne misleći na zadovoljstvo svoga partnera.
A VOĐENJE LJUBAVI je nešto veće od samog čina  SEXA , mnogo veće, to je najveće fizičko i emocionalno zadovoljstvo prožeto s ljubavlju između dva partnera tj. između dvije duše koje se vole.Partneri svoju ljubav dopunjuju i usavršavaju kroz VOĐENJE LJUBAVI.
Dva tijela tj. dvije duše koje se vole,kroz vođenje ljubavi svoju ljubav dopunjuju i potvrđuju tj. usavršavaju je.Vođenje ljubavi treba biti uzajamno uživanje i vođenje do ispunjenosti.
Prepustimo se tome da se samo dogodi.Ne potiskujmo ljubav u sebi! Izrazimo je i kroz vođenje ljubavi sa svojim partnerom. Osjetićemo tada da nismo usamljeni,tada nam je jasno da imamo nekoga uz sebe. Osjetićemo i ubrzano lupanje tj. kucanje srca u našim grudima kao kada smo bili prvi puta u životu zaljubljeni.OSJETIĆEMO LJEPOTU VOĐENJA LJUBAVI.
Zar to nije najljepši osjećaj koji može prožeti naše tijelo i um. Mnogi i nerazumiju o čemu ovo govorim, iz prostog razloga jer to nisu nikada ni doživjeli.

NEKO IMA SEX A NEKO NEMA!

Neko ima ,,sex“ više puta sedmično ( mjesečno ) a neko jednom ili nijednom.Zašto?
Neko će reći:,, nemam vremena“
Neko će reći: ,,mrsko mi se prati i ustajati poslije sexa“
Neko će reći: ,,umoran (na) sam“
Neko će reći: ,,čuće nas djeca“
Neko će reći:,,čuće nas roditelji“
Neko će reći: ,,čuće nas komšije“
Neko će reći:,,ma spava mi se sada“
Neko će reći:,,tebi je samo do toga,samo na to misliš“
Neko će reći:,,sexam se samo onda kada ja to želim a ne kada on (ona) to želi“
Neko će reći:,,gadi mi se sex;
Neko će reći:,,ne volim partnera;
Ima 100 razloga da se nevodi ljubav tj. da se ne ,,sexamo“.
Da li su gore navedeni razlozi stvarni razlozi koji nas udaljavaju od VOĐENJA LJUBAVI, zapravo koji nas udaljavaju od našeg partnera tj. od naše voljene osobe?
Da li mi te razloge sami izmišljamo?
Ja od razloga za nevođenje ljubavi mogu prihvatiti samo taj ako neko nekoga nevoli i da mu se on gadi.Ostale razloge samo izmišljamo jer oni nisu stvarni.Kao što sam na početku napomenuo da je mnogim osobama koji rijetko vode ljubav SEX  nešto prljavo i životinjski pa ga zato slabo upražnjavaju.
Šta se dešava sa osobama koje žele SEX tj. VOĐENJE LJUBAVI redovno,tj. šta je sa osobama koje vođenje ljubavi osjećaju kao nešto BOŽANSKO što nam je podareno od BOGA ,da osjetimo barem malkice ,,BOŽANSKU“ energiju kroz vođenje ljubavi???
Šta je sa ,,tim osobama“pitanje je sad?
Šta zapravo tada osjećaju osobe koje nemaju dovoljno ,,SEXA“ sa partnerom svojim a žele da ga imaju?
Navešću primjer:
Žena (muž) vodi ljubav sa svojim mužem jednom u 10 dana.muž bi želio češće ,barem 3-4 puta sedmično ali ona (on) to ne želi uz raznorazne izgovore ili uopšte nema izgovora.
Žena znači baci kost mužu koji je veoma,veoma gladan i  pušta da ga izgladni kao životinju tj. kao pašče i onda mu baci tu kost (SEX) da bi ga smirila (da mu krv više nebi vrila) a on navali na nju, kao mutav,ne bi silazio snje ( kao dijete strešnje),nikad mu dosta jer gladno pašče poslije gladovanja od nekoliko dana sada želi što duže da jede(da se sexa).Boji se da ponovo ostane gladan.Na kraju to pašče , taj muž se osjeća kao da je iskorišten od svoga gospodara u ovom slučaju od svoje žene.Pita se on: ,,zašto nema LJUBAVI tj. košćure češće na njegovom jelovniku? Pita se :,,da li mene moj gospodar (žena) još voli?Kako da ga služim i čuvam ako nisam sit? Pa ja sam svom gospodaru vjeran i za njega bih dao svoj život.
Pa gospodar(žena) moj ima hrane u izobilju i dobro je od BOGA nagrađen (žena ima prekrasno tijelo u kome se da dobro uživati) a ipak mi neda da jedem redovno,koliko to traži moja duša i tijelo.Možda je mog gospodara (žene) strah da ga nepojedem ako me bude dobro hranio.Sumnjam,pas neujeda ruku koja ga hrani.
PA ŠTA JE SA ,,TIM OSOBAMA“ u ovom slučaju sa ovom ženom?Hmmm!!!
Sigurno nerazumije pravu smisao VOĐENJA LJUBAVI.
Ne želi da bude smužem INTIMNA.Taj problem u većini slučajeva dolazi iz rane mladosti gdje ta žena nije imala dovoljno ljubavi i intime od strane svojih roditelja, u ovom slučajumoguće od oca.Tako da ta  žena koliko god veza u svom životu bude imala rezultiraće nezadovoljstvom i bježanjem od intimnosti svojih najbližih,u ovom slučaju  od svoga muža.
U njemu će vidjeti odraz svoje prošlosti,koja može lako da izbije na površinu.Ta žena treba sagledati svoje emocije,treba zaviriti u sebe i spoznati u čemu leži njen problem,treba razgovarati s mužem.Ako se neriješi taj problem, u ovom slučaju muž će tražiti ljubav koja mu nedostaje u drugom partneru.Šta se tada dešava?Tada kažu da vara svoju ženu i da je kurvar.Tako se isto može desiti i sa ženom ako je muž redovno ne zadovoljava.Poslije toga često dolazi do razvoda braka. Iz ovoga zaključujemo da je za dobar brak potreban između ostalog i dobar SEX  tj. redovno VOĐENJE LJUBAVI.
Vođenje ljubavi je velika umjetnost. Neki kažu da se dosta energije gubi kroz vođenje ljubavi.
GREŠKA!!!
Ne kroz vođenje ljubavi.Energija se gubi kroz SEX  tj. kada vodimo ljubav sa nekim bez emocija i kada nam je stalo samo da se ,,OLAKŠAMO“ nemisleći na svog partnera već samo na sebe.Tada se gubi energija. A kada VODIMO LJUBAV uzajamno sa osjećajima,misleći na svog partnera,tada se naše energije razmjenjuju i dopunjuju sa partnerom i tada se punimo energijom što rezultira velikim zadovoljstvom i srećom među partnerima.
ZATO VODITE LJUBAV I UŽIVAJTE U MEĐUSOBNOJ LJUBAVI JER ĆE TE UVIJEK BITI SRETNI I ZADOVOLJNI SA SVOJIM PARTNEROM.

ŽIVITE LJUBAV – ŠIRITE LJUBAV – BUDITE LJUBAV

Nema komentara:

Objavi komentar