ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

MOJE VIĐENJE REIKIJA

Ovo je tema gdje bih mogao naširoko pričati o REIKIJU ,iznijeću ukratko moje viđenje o tome.
Reiki je nešto najdivnije što nekom ljudskom biću može da se desi.
Reiki je BOŽIJA ENERGIJA koja nas prožima sa svih strana, samo treba da je spoznamo.
To je energija koja nam podiže svijest do neslućenih rzmjera.To znači da tim dizanjem svijesti postižemo mnoge pozitivne stvari u svom životu.Reiki je bogaststvo koje bi ga svako živo biće zaželjelo.

REIKI LIJEČI SVE VRSTE BOLESTI,ČAK I ONE NAJTEŽE KOJE JE MEDICINA OTPISALA.

Svaki čovjek u sebi osjeća da mu nešto fali, ja bih rekao da je to Reiki,samo što to treba da spozna.
Reiki je zdravlje,Reiki je istina,Reiki je bogatstvo,Reiki je znanje,Reiki je svijest.Sa Reikijem pomežemo sebi i drugima.Sa Reikijom mijenjamo svijet nabolje.Kada smo u Reikiju osjećamo se sigurno i neosjećamo strah.Reiki je najveće bogatstvo koje nam je dato.Za Reiki će neko reći da je to najveća tajna i misterija.Za mene Reiki to nije.Reiki treba jednostavno prihvatiti i nepostavljati u vezi njega suvišna pitanja u stilu odakle dolazi i kako djeluje.On je jednostavno tu svuda oko nas kao BOŽANSKA - UNIVERZALNA-SVEMIRSKA ENERGIJA.

REIKI JE SREĆA.

Mnogi neće razumjeti o čemu ja govorim iz prostog razloga jer nisu jos ,, SPREMNI"za tu spoznaju.Neki dobiju spoznaju onda kada im Reikista stavi ruke na tijelo.Tada osjete ono što trebaju osjetiti.Ja zapravo da bi objasnio šta je Reiki trebao bih da koristim riječi kojih u našem jeziku nema.Ovo sve što sam naveo gore je sasvim malo rečeno šta je Reiki.

ŽIVITE LJUBAV - BUDITE LJUBAV-ŠIRITE LJUBAV

Nema komentara:

Objavi komentar