srijeda, 1. kolovoza 2012.

LIJECENJE UZ POMOC AFIRMACIJA PO METODI LOUISE HAY


Louise Hay:Tabela uzroka bolesti i afirmacije 1

Za početak, možete izgovoriti jednu od glavnih afirmacija. "Zdrava sam i potpuna!" Šta dalje?

1.Potražite mentalni uzrok. Razmislite može li to biti istina u vašem slučaju. Ako nije, mirno sjednite i zapitajte se: " Kakav je to način razmišljanja koji me doveo do bolesti?"
2.Ponavljajte u sebi: "Spremna sam osloboditi se takve negativne sheme u svojoj svijesti, koja me dovela u ovo stanje.
3.Ponavljajte po nekoliko puta rečenicu koja predstavlja vaš novi način razmišljanja.
4.Uvjerite se da ste već na putu iscjeljenja. Čim opazite bilo kakve simptome bolesti, prođite ove točke i pomozite si.
Pregledajte sljedeći popis i pokušajte pronaći vezu između bolesti koje ste imali ili je još imate i vjerojatnih uzroka koje sam nabrojila. Koristite ovaj popis kada ste bolesni:
Spisak bolesti, njihovih uzroka i afirmacija za liječenje

Poremećaj: Adenoidne vegetacije 
Vjerojatni uzrok: Obiteljska nesloga i prepiranje. Dijete se ne osjeća dobrodošlim.
Afirmacija: To dijete u nama željeno je, dobrodošlo i veoma voljeno.

Poremećaj: Adisonova bolest 
Vjerojatni uzrok: Strogo odbacivanje bilo kakvih osjećaja. Ljutnja usmjerena prema sebi.
Afirmacija: S ljubavlju se brinem o svom tijelu, umu i emocijama.
Poremećaj: AIDS 
Vjerojatni uzrok: Poricanje sebe, osjećaj seksualne krivnje. Jako osjećanje da nismo dovoljno dobri.
Afirmacija: Ja sam božanski i prekrasan izraz života. Uživam u svojoj seksualnosti i u svemu što jesam. Volim sebe.
Poremećaj: Akne 
Vjerojatni uzrok: Neprihvaćanje sebe. Mržnja prema sebi.
Afirmacija: Ja sam božanski izraz ljubavi. Volim i prihvaćam sebe takvu kakva jesam.

Poremećaj: Alergije 
Vjerojatni uzrok: Na koga ste alergični? Odbijate vjerovati u sebe.
Afirmacija: Svijet je sigurno i prijateljsko mjesto. Sigurna sam i u skladu sa životom.

Poremećaj: Alkoholizam 
Vjerojatni uzrok: U čemu je smisao? Osjećaj ništavnosti, krivnje i nedostatnosti. Odbacivanje samog sebe.
Afirmacija: Ja živim sada. Svaki trenutak nosi nešto novo. Odabirem da vidim svoje vrijednosti. Volim i prihvaćam sebe.

Poremećaj: Alzheimerova bolest 
Vjerojatni uzrok: Želja da se napusti planet. Nesposobnost nošenja sa životom.
Afirmacija: Sve se događa u pravo vrijeme i na pravome mjestu. Mojim životom uvijek rukovode božanske ispravne odluke.

Poremećaj: Amnezija 
Vjerojatni uzrok: Strah. Bijeg od života. Nesposobnost da se borimo za sebe.
Afirmacija: Oko sebe nalazim samo hrabrost i inteligenciju. Razvijam osjećaj vlastite vrijednosti. Mogu slobodno uživati u svom životu.

Poremećaj: Anemija 
Vjerojatni uzrok: Životni nam je stav "Da, ali..." Nedostatak radosti. Strah od života. Osjećaj da nismo dovoljno dobri.
Afirmacija: Doživljavam radost u svim područjima svog života. Volim život.

Poremećaj: Anemija zbog srpolikih stanica (drepano-citoza) 
Vjerojatni uzrok: Naše uvjerenje da nismo dovoljno dobri razara nam radost života.
Afirmacija: Ovo dijete živi i udiše radost života okruženo ljubavlju. Svaki dan Bog donosi čuda u naše živote.
Poremećaj: Anoreksija 
Vjerojatni uzrok: Odbacivanje vlastitog života. Osjećaj ogromnog straha i mržnje prema sebi.
Afirmacija: Sigurna sam. Prekrasna sam baš na ovaj svoj način. Odabirem življenje. Odabirem radost i prihvaćam sebe.

Poremećaj: Anorektalno krvarenje 
Vjerojatni uzrok: Bijes i frustracija.
Afirmacija: Vjerujem u život. Činim samo ispravna i dobra djela u životu.

Poremećaj: Apatija 
Vjerojatni uzrok: Otpor osjećajima.Umrtvljivanje sebe. Strah.
Afirmacija: Nema razloga da se plašim osjećaja. Otvaram se prema životu. Spremna sam iskusiti život.

Poremećaj: Apetit-pretjerani 
Vjerojatni uzrok: Strah. Potreba za zaštitom. Procjenjivanje emocija.
Afirmacija: Sigurna sam. Nema razloga da se bojim osjećati. Moji su osjećaji normalni i prihvatljivi.

Poremećaj: Apetit-gubitak (anoreksija) 
Vjerojatni uzrok: Strah. Čuvanje sebe. Nepovjerenje prema životu.
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. Sigurna sam. Život je siguran i radostan.

Poremećaj: Apsces 
Vjerojatni uzrok: Ponovo oživljavanje misli o starim povredama, omalovažavanjima i osveti.
Afirmacija: Svoje misli oslobađam prošlosti. S prošlošću je gotovo. Smirena sam.

Poremećaj: Arterije 
Vjerojatni uzrok: Nose radosti života.
Afirmacija: Ispunjena sam radošću. Radost prolazi kroz mene sa svakim otkucajem moga srca.
Poremećaj: Artritis 
Vjerojatni uzrok: Osjećaj da smo nevoljeni. Kritiziranje i ogorčenje.
Afirmacija: Ispunjena sam ljubavlju. Sada odabirem ljubav i prihvaćam sebe. Druge gledam s ljubavlju.

Poremećaj: Asfiktični napadi 
Vjerojatni uzrok: Strah. Nepovjerenje prema životu. Stalno bavljenje iskustvima iz djetinjstva.
Afirmacija: Mogu slobodno odrasti. Svijet je sigurno mjesto i ja sam sigurna.

Poremećaj: Astma 
Vjerojatni uzrok: Potisnuta ljubav. Nemoć da dišemo sami za sebe. Osjećaj gušenja. Neisplakane suze.
Afirmacija: Mogu slobodno preuzeti kontrolu nad svojim životom. Odabirem slobodu.

Poremećaj: Astma u dojenčadi 
Vjerojatni uzrok: Strah pred životom. Ne želimo biti ovdje.
Afirmacija: Ovo je dijete sigurno i voljeno. Ono je dobrodošlo i omiljeno.

Poremećaj: Arterioskleroza 
Vjerojatni uzrok: Pružanje otpora i napetost. Ograničeni načini razmišljanja. Odbijamo gledati život s dobre strane.
Afirmacija: Potpuno sam otvorena prema životu i radosti. Život gledam s ljubavlju.

Poremećaj: Atletsko stopalo 
Vjerojatni uzrok: Frustracija zato što nismo prihvaćeni. Nemoć da s lakoćom krećemo naprijed.
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. Dopuštam si krenuti naprijed. Mogu se slobodno kretati.

Poremećaj: Bjesnoća 
Vjerojatni uzrok: Bijes. Uvjerenje da je nasilje odgovor na sve probleme.
Afirmacija: Okružena sam i ispunjena mirom.
Poremećaj: Bol 
Vjerojatni uzrok: Krivnja. Krivnja uvijek traži kažnjavanje.
Afirmacija: S ljubavlju se oslobađam prošlosti. "Oni su slobodni i ja sam slobodna." Sada je sve u redu u mome srcu.

Poremećaj: Bolovi 
Vjerojatni uzrok: Žudnja za ljubavlju. Žudnja da nas netko pazi.
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. Ja sam voljena i volim.

Poremećaj: Bradavica na stopalu 
Vjerojatni uzrok: Bijes zbog dubokog nerazumijevanja. Frustracije zbog budućnosti.
Afirmacija: Krećem se naprijed s lakoćom i povjerenjem. Ja imam povjerenja i prepuštam se rijeci života.

Poremećaj: Bradavice 
Vjerojatni uzrok: Maleni iskazi mržnje. Uvjerenost u ružnoću.
Afirmacija: Ja sam potpuni izraz ljubavi i ljepote života.

Poremećaj: Brightova bolest 
Vjerojatni uzrok: Osjećamo se kao dijete koje misli da nije dovoljno dobro ili da ništa ne može učiniti kako treba. Neuspjeh. Gubitak.
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. Brinem se o sebi. Dorasla sam vremenu.

Poremećaj: Bronhitis 
Vjerojatni uzrok: Nesretna obiteljska sredina. Svađanje i vikanje. Ponekad i sablasna šutnja.
Afirmacija: Uspostavljam mir i harmoniju u sebi i oko sebe. Sve je u redu.

Poremećaj: Bubrežni kamenac 
Vjerojatni uzrok: Nakupine nerazriješenog bijesa.
Afirmacija: S lakoćom se rješavam svih problema iz prošlosti.

Poremećaj: Bursitis 
Vjerojatni uzrok: Zatomljeni bijes. Želimo udariti nekoga.
Afirmacija: Ljubav nas oslobađa svega što nam ne priliči.
Poremećaj: Celulit 
Vjerojatni uzrok: Prekopavanje po emocionalnim povredama iz ranog djetinjstva. Neprestano razmišljanje o "udarcima" iz prošlosti. Poteškoće pri kretanju naprijed. Strah pred odabiranjem svog vlastitog pravca.
Afirmacija: Opraštam svima. Opraštam sebi. Zaboravljam sva prošla iskustva. Slobodna sam.

Poremećaj: Ciste 
Vjerojatni uzrok: Vraćanje na stari "film"-iskustvo koje nam zadaje bol. Njegovanje tih emocionalnih povreda. Lažne nade.
Afirmacija: Misli su mi prekrasne jer sam takve odabrala. Osjećam ljubav prema sebi.

Poremećaj: Crveno oko 
Vjerojatni uzrok: Bijes i frustracija. Ne želimo vidjeti što je oko nas.
Afirmacija: Oslobađam se potrebe da sam uvijek u pravu. Smirena sam. Volim i prihvaćam sebe.

Poremećaj: Curenje iz nosa 
Vjerojatni uzrok: Unutarnji plač. Djetinjaste suze. Žrtva.
Afirmacija: Priznajem i prihvaćam da sam kreativna snaga u svom svijetu. Sada odabirem uživanje u svom životu.
Poremećaj: Cushingova bolest 
Vjerojatni uzrok: Mentalna neravnoteža.Ideje koje nas guše. Osjećamo se savladani.
Afirmacija: S ljubavlju postavljam svoje tijelo i um u ravnotežu. Sada odabirem misli od kojih se osjećam dobro.

Poremećaj: Ćelavost 
Vjerojatni uzrok: Strah. Napetost. Pokušaj da sve držimo pod kontrolom. Nepovjerenje prema životu.
Afirmacija: Sigurna sam. Volim i prihvaćam sebe. Vjerujem u život.
Poremećaj: Čeljusni grč (Trizmus) 
Vjerojatni uzrok: Bijes. Želja da je sve pod našom kontrolom. Otpor iskazivanju osjećaja.
Afirmacija: Imam povjerenja u životni proces. S lakoćom tražim što želim. Život me podržava.
Poremećaj: Čir (Karbunkul) 
Vjerojatni uzrok: Otrovan bijes zbog nanesenih nepravdi.
Afirmacija: Oslobađam se prošlosti i dopuštam da vrijeme iscijeli svako područje moga života.

Poremećaj: Čir na želucu 
Vjerojatni uzrok: Strah. Uvjerenost da nismo dovoljno dobri. Želja da svima udovoljimo.
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. Smirena sam. Prekrasna sam.

Poremećaj: Čirevi 
Vjerojatni uzrok: Strah. Snažno uvjerenje da nismo dovoljno dobri. Što vas jede iznutra?
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. Smirena sam i spokojna. Sve je u redu.

Poremećaj: Čmar 
Vjerojatni uzrok: Točka oslobađanja. Pražnjenje.
Afirmacija: S lakoćom i ugodom oslobađam se svega što više ne trebam u svom životu.
Poremećaj: čmar - krvarenje 
Vjerojatni uzrok: Pogledaj pod anorektalno krvarenje
Poremećaj: fistula 
Vjerojatni uzrok: Nepotpuno oslobađanje od otpadaka. Zadržavanje nečistoća iz prošlosti.
Afirmacija: Potpuno i s ljubavlju oslobađam se prošlosti. Ja sam ljubav.

Poremećaj: Čvorovi 
Vjerojatni uzrok: Ogorčenje i frustracija. Ego nam je povrijeđen zbog karijere.
Afirmacija: Oslobađam se svoje sheme odgađanja i dopuštam da uspjeh bude moj.

Poremećaj: Dah 
Vjerojatni uzrok: Predstavlja našu sposobnost da se uključimo u život.
Afirmacija: Volim život.

Poremećaj: problemi s disanjem 
Vjerojatni uzrok: Strah ili odbijanje da uživamo u životu u potpunosti. Osjećaj da nemamo pravo zauzimati prostor ili čak postojati.
Afirmacija: Moje je prirodno pravo da slobodno i u potpunosti uživam u životu. Zavređujem biti voljena. Sada odabirem življenje života u potpunosti.

Poremećaj: Dječje bolesti 
Vjerojatni uzrok: Vjerovanje u kalendare, društvena pravila ili lažne zakone. Djetinjasto ponašanje odraslih oko nas.
Afirmacija: Ovo je dijete zaštićeno i okruženo ljubavlju. Tražimo mentalni imunitet.

Poremećaj: Edem 
Vjerojatni uzrok: Što ili koga ne želimo zaboraviti?
Afirmacija: Rado se oslobađam prošlosti. Nemam straha od oslobađanja. Sada sam slobodna.
Poremećaj: Ekgzem 
Vjerojatni uzrok: Zapanjujući antagonizam. Mentalne erupcije.
Afirmacija: Harmonija i mir, ljubav i sreća jesu oko mene i unutar mene. Sigurna sam i smirena.

Poremećaj: Emfizem 
Vjerojatni uzrok: Strah od življenja. Ne vidimo smisao života.
Afirmacija: Moje je životno pravo da živim potpuno i slobodno. Volim život. Volim sebe.

Poremećaj: Epilepsija (Padavica) 
Vjerojatni uzrok: Osjećaj da nas netko proganja. Odbijanje života.Vođenje unutarnje borbe. Nasilje prema samom sebi.
Afirmacija: Odabirem gledati život kao nešto vječno i ispunjeno radošću. Ja sam vječna, radosna i u miru sa svijetom oko sebe.

Poremećaj: Fibroidni tumori i ciste 
Vjerojatni uzrok: Njegovanje boli koju nam je zadao partner. Udarac ženskom egu.
Afirmacija: Oslobađam se sheme u sebi koja privlači takvo iskustvo. Stvaram samo dobro u svom životu.

Poremećaj: Fibrozna cista 
Vjerojatni uzrok: Uvjerenost da nas život neće podržati. Jadna ja!
Afirmacija: Život voli mene i ja volim život. Sada odabirem slobodan i potpun život.

Poremećaj: Fistula 
Vjerojatni uzrok: Strah. Blokada pri opuštanju.
Afirmacija: Sigurna sam. Iskreno vjerujem u život. Život je na mojoj strani.

Poremećaj: Frigidnost 
Vjerojatni uzrok: Strah. Poricanje ugode. Vjerovanje da je seks nešto loše. Bezosjećajni partneri.
Afirmacija: Nema razloga da ne uživam u svom tijelu. Uživam što sam žena.
Poremećaj: Furunkuli 
Vjerojatni uzrok: Bijes. Osjećaj da nam je "prekipjelo". "Ključanje u sebi" od bijesa.
Afirmacija: Iskazujem samo ljubav i radost. Smirena sam.
Poremećaj: Gangrena 
Vjerojatni uzrok: Morbidne misli. Uništavanje životne radosti otrovnim mislima
Afirmacija: Sada odabirem harmonične misli i dopuštam si ispunjenje radošću.

Poremećaj: Gastritis 
Vjerojatni uzrok: Osjećaj nesigurnosti koji dugo traje. I osjećaj da ste određeni sudbinom
Afirmacija: Volim i odobravam sebe. Sigurna sam.

Poremećaj: Giht (Ulozi) 
Vjerojatni uzrok: Potreba za dominacijom. Nestrpljivost, bijes.
Afirmacija: Sigurna sam i u miru sa sobom i s drugima.

Poremećaj: Glavobolja 
Vjerojatni uzrok: Osporavanje sebe. Kritiziranje sebe. Strah.
Afirmacija: Volim i prihvaćam sebe. S puno ljubavi gledam sebe i sve što radim. Sigurna sam.

Poremećaj: Gležanj
Vjerojatni uzrok: Predstavlja pokretnost i usmjerenost u određenom pravcu.
Afirmacija: Lako se krećem naprijed kroz život.

Poremećaj: uganuće gležnja
Vjerojatni uzrok: Bijes i otpor. Ne želimo se kretati u jednom određenom životnom pravcu.
Afirmacija: Vjerujem da će me životni proces dovesti do mog najvišeg dobra. Smirena sam.

Poremećaj: Gluhoća 
Vjerojatni uzrok: Odbijanje, tvrdoglavost i izoliranost. Što ne želiš čuti? Nemoj me gnjaviti!
Afirmacija: Slušam Božji govor i uživam u svemu što čujem. Ja sam dio jedinstva

Poremećaj: Grčevi 
Vjerojatni uzrok: Napetost. Strah. Grčevito hvatanje za bilo što.
Afirmacija: Opuštena sam i moj je duh smiren.

Poremećaj: Griženje noktiju 
Vjerojatni uzrok: Frustracija. Želja da pojedemo sami sebe. Prkos prema jednom od roditelja.
Afirmacija: Slobodno mogu odrasti. Upravlj samvojim životom s lakoćom i radošću.

Poremećaj: Grčevita bol 
Vjerojatni uzrok: Mentalna srdžba, nestrpljivost i uzrujavanje zbog okoline
Afirmacija: Ovo dijete reagira samo na ljubav i misli ispunjene ljubavlju. Sve je u miru.

Poremećaj: Grlo 
Vjerojatni uzrok: Avenija izražavanja. Kanal stvaralaštva.
Afirmacija: Otvaram svoje srce i pjevam s radošću.

Poremećaj: problemi s grlom
Vjerojatni uzrok: Nesposobnost da se iskažemo. Potisnuti bijes. Neiskazana kreativnost. Odbijanje da se promijenimo.
Afirmacija: U redu je da galamimo. Izražavam sebe slobodno i s radošću. S lakoćom iznosim svoje misli i izražavam svoju kreativnost. Spremna sam mijenjati se.

Poremećaj: Groznica 
Vjerojatni uzrok: Mentalne kontrakcije: pokretanje ili zaustavljanje. Želja da pobjegnemo od svega i da nas svi ostave na miru.
Afirmacija: Sigurna sam i osigurana cijelo vrijeme. Ljubav me okružuje i štiti. Sve je u redu

Poremećaj: Grudi 
Vjerojatni uzrok: Predstavljaju majčinstvo i odgajanje.
Afirmacija: Dajem i uzimam u savršenoj ravnoteži.

Poremećaj: Ciste, čvoriči i bolne grudi 
Vjerojatni uzrok: Pretjerani majčinski osjećaji. Pretjerana zaštita. Uskraćivanje dojenja.
Afirmacija: Mogu slobodno biti što jesam i moram drugima dopustiti da budu što jesu. Trebamo odrasti.

Poremećaj: Guša 
Vjerojatni uzrok: Osećaj mržnje nanesene boli. Mislimo da smo žrtve. Osjećaj da su nam pomrsili planove. Neispunjenost.
Afirmacija: Ja sam jedina koja ima moć i autoritet u svome životu. Slobodno mogu biti što jesam.

Poremećaj: Gušterača 
Vjerojatni uzrok: Predstavlja slatkoću života
Afirmacija: Moj je život sladak.

Poremećaj: Gubitak ravnoteže 
Vjerojatni uzrok: Raštrkane misli. Neusredotočenost.
Afirmacija: Usredotočujem sebe i prihvaćam savršenstvo svog života. Sve je u redu.

Poremećaj: Hemoroidi 
Vjerojatni uzrok: Strah zbog postavljenih rokova. Osjećaj bijesa zbog prošlosti. Bojimo se rasterećenja. Osjećaj opterećenosti.
Afirmacija: Oslobađam se svega što nije ljubav. Postoji vrijeme i prostor za sve što želim učiniti. 

1 komentar:

  1. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši